F2R ekibi, e-ticaret projelerinde kullanıcı gereksinimlerine ve davranışlarına odaklanır. Kullanıcıları harekete geçirmek, marka sadakatini yükseltmek için onların ihtiyaçlarını keşfeder. Tüketici davranışlarına göre dijital stratejiler geliştirir.
Alışveriş sitelerinin kullanıcı işlemleri, site içi fonksiyonlar, alışveriş işlemlerinin kolay ve hızlı yapılabilmesi gereklidir. Kullanıcı odaklı eticaret yazılım mimarisi ile hazırlanmış e-ticaret sitelerinde ziyaretçinin siteye ilk girişinden itibaren nasıl davranacağını, ne beklediğini, neyi görmek istediğini analiz edilir. Üyelik işlemleri, satın alma işlemleri, sepet uygulamaları, kampanya uygulamaları gibi daha bir çok kullanıcı işlemleri yapılan bu analizler sonrasında geliştirilir.
Birkaç örnek verecek olursak ; Bazı alışveriş siteleri için "markayı sevdirmek, markayı tanıtmak, ürünü tanıtmak" gibi bir ihtiyacı yoktur. Tek hedef ziyaretçiye satışa yönlendirmek, satın alma işlemlerinde ise hız ve kolaylık sağlamak iken bazı alışveriş siteleri için ise durum farklıdır. Yoğun rekabetin olduğu bir ürün grubunu satıyorsanız, yeni bir markaysanız; e-ticaret sitenizde markanızı ve ürünlerini maksimum düzeyde tanıtmak, markanıza güven kazandırmak önceliktir.
F2R, online alışveriş çözümlerinde en değerli hizmetin "kullanıcı odaklı yazılım mimarisi" geliştirme olduğunu bilir ve bu anlayışla geliştirme yapar.
E-ticaret siteleri yeni müşterilere ulaşmak için sosyal medya paylaşımları, reklam çalışmaları, sosyal etkinlikler, SEO gibi dijital stratejiler geliştirirler.
Minimum maliyetlerle yüksek kitlelere ulaşmanın en hızlı yollarından biri de SEO çalışmaladır. Yapılacak olan olan site içi ve site dışı optimizasyon çalışmaları diğer alternatiflere göre çok uzun süreli etki sağladığı gibi doğru ziyaretçiye ulaşmada da en verimli yöntemdir.
Online alışveriş platformlarında özellikle ürün kategori ve ürün detay sayfalarının sayısı yoğun olduğu için bu sayfaların içerik optimizasyonları çok daha fazla önem arz etmektedir.
Bu nedenle; F2R, e-ticaret projesi geliştirirken sunduğu Seo hizmeti ile arama motorları için önem arz eden anasayfa, kategori ve ürün sayfalarına odaklanmaktadır. Bu sayfaların yazılım alt yapılarını Seo kriterlerine uygun hazırlar, içeriklerini ise doğru anahtar kelimeler ve doğru içerikle geliştirerek hızlı ve yüksek organik trafiği yakalamanıza yardımcı olmaktayız.
F2R, e-ticaret sitelerinin sadece sanal posu olan web sitesi olmaktan çıkaran anlayışı ve yılların verdiği deneyimlerle; başarıya odaklı, yüksek organik trafik hedefleyen ve seo stratejileri olan yazılımlar geliştirmektedir.
Doğru planlanmış ve hayata geçirilmiş bir SEO stratejisi, Google, Bing veya Yandex arama motoru sonuçlarında e-ticaret sitenizin üst sıralarda / ilk sayfada / ilk sırada göstermenin ve yeni müşteriler bulmanın en iyi yoludur.
“Hangi müşteri profili hedefleniyor, hedef kitleye nasıl ulaşılacak, ulaşılan müşteriye ne sunulmalı, ne vadedilmeli, müşteri alışverişe nasıl yönlendirilmeli, müşteri memnuniyeti için ne yapılması gerek” gibi sorular ve cevapları ile dijital stratejisi ortaya çıkarılır.
Bu strateji web sitesin yapısı, içerik stratejileri, SEO stratejileri, kullanıcı odaklı uygulamalar ile hem entegre hem de aynı hedefe odaklanmış olmalıdır. F2R, her çalışmasında bu entegrasyonu tüm detaylarıyla değerlendirerek gerçekleştirir.
Online alışveriş projelerinde müşterilerin siteye olan güvenleri çok önemlidir. Web sitesi, yapısal olarak güvenlik ile ilgili tüm önlemleri almış olmalı, bu güvenlik bildirimlerini kullanıcılarına net şekilde aktarmalıdır.
F2R, hazırlamış olduğu tüm e-ticaret projelerinde müşterilerin kişisel bilgilerinin güvenle saklanması konusunda maksimum önlemleri alır. Alışveriş sürecinin, kredi kartı bilgileri kayıt altına alınmadan tamamlanmasını sağlar.
Tüm e-ticaret projelerinin olmaz ise olmazı olan SSL Güvenlik Sertifikası sayesinde ödeme sistemi ile e-ticaret sitesi arasından bilgi transferini de güvenli hale getirir.